SelfEdu24 by Aneta Lange-Kępczyńska

Zaloguj
Responsywność po ludzku

Responsywność po ludzku - nowy algorytm Google

Jeśli Twoja strona internetowa działalności nie jest responsywna (Responsive Web Design), czyli nie dostosowuje się do rozdzielczości urządzenia, na jakim jest oglądana (telefon, tablet, czy monitor komputera), bądź nie posiada wersji mobilnej, możesz tylko pomarzyć o efektywnej promocji w Internecie. 

Zmień to, w innym razie nie osiągniesz dobrych pozycji w wyszukiwarce Google. W pierwszej kolejności w wynikach wyszukiwania zobaczysz witryny dostosowane do urządzeń mobilnych. Nowy algorytm wyszukiwania został wprowadzony przez Google z dniem 21 kwietnia br. Od tego czasu, strony internetowe bez RWD lub wersji mobilnej nie są wyświetlane na urządzeniach przenośnych.

Wcześniej, czy później musiało to nastąpić. Coraz więcej osób przegląda treści w Internecie z poziomu telefonu czy tabletu, a brak dostosowania grafiki do rozmiarów tych urządzeń, doskwierał większości użytkowników. Treści były nieczytelne, a śledzenie ich wyjątkowo uciążliwe… Skutecznie odstraszały zainteresowanych. Dlatego decyzja Google to ukłon w stronę Klienta. Wyjdzie z korzyścią dla wszystkich, przecież strona internetowa powinna być wizytówką naszej firmy w sieci…

Niewątpliwie w najbliższych miesiącach firmy projektujące strony internetowe mogą liczyć na więcej zleceń. Z ostatniego raportu ActiveMobi, którego dane prezentowane są w Internecie, wynika, że 93% stron internetowych polskich małych i średnich firm (MŚP) nie jest przyjazna urządzeniom mobilnym. Z 2937 przebadanych stron WWW sektora MŚP w 30 największych miastach Polski, tylko 207 posiada stronę dostosowaną do komunikacji mobilnej. Badanie zostało przeprowadzone w trzecim kwartale 2014 roku.

selfedu24TAGIselfedu24
responsywna
selfedu24KOMENTARZEselfedu24
selfedu24INSTAGRAMselfedu24

@selfedu24.pl
Copyright © 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone, selfedu24.pl
Projekt i wykonanie: skyagency.pl - strony internetowe